YOUTH AND CANCER… WILL YOU HELP?

This one is for the Dutchies, we need your help! We are doing research for an organization named Youth and Cancer. It’s a part of Toon Hermans Huis, a house to talk with people that have cancer.
This organization wants to know what to do with the Youth and Cancer section to make it more successful. So we want to ask you if you have 5 minutes left to fill in the survey, you only have to click the link below. We would be so grateful and beside helping us, you are helping Youth and Cancer and that’s just a great thing.

Survey for Youth and Cancer

7 comments
  1. Ik heb even naar de vragen gekeken maar kan helaas niet van waarde zijn ook al ben ik aan aanraking gekomen met kanker. De organisatie zegt me niks en ik heb ook geen behoefte aan contact zeg maar🙂

    Ik hoop dat er mensen zijn die wel kunnen helpen want ik zie wel in dat dit initiatief goed is🙂

    • Thanks voor de moeite in ieder geval, het is juist ook heel belangrijk om te weten dat mensen geen behoefte hebben aan dit initiatief! De organisatie wil namelijk graag weten of het de moeite waard is om door te gaan met dit initiatief!

      xxx

  2. clemence said:

    Ik val niet meer in de doelgroep, maar ik hoop dat veel jonge mensen hierop reageren ! Een heel goed initiatief van jullie ! Kanker kan iedereen treffen en vooral voor jonge mensen is dit enorm ingrijpend in hun leven ! Dus iedereen tussen 15 en 25 jaar reageren , kost je maar 5 minuten van je tijd en wat is 5 minuten op een mensenleven ?????

  3. Ik heb de enquete wel ingevuld, maar bij sommige vragen heb ik wel niet echt nuttige antwoorden ingevuld. Ik hoop ook dat andere mensen hierop reageren, want is het inderdaad een zeer goed initatief!

  4. Nina said:

    Ingevuld. Sommige vragen heb ik opengelaten. Heel goed dat jullie dit doen!

Leave a Reply

