SPREAD THE LOVE FOR H&M

We weren’t that into H&M lately, we thought the quality wasn’t that good anymore and the collections a bit disappointing. But with this new spring/summer 2012 collection we can not other then take our words back and admit they did a really good job. The mint colors, the flower prints and of course the neon colors.. absolutely fabulous! Cecile already bought a cute little yellow sleeveless blouse and Pien want to go buy the flower pants. What do you think about the new collection, already bought some nice items?


17 comments
  1. Bodine said:

    Ik vind de nieuwe collectie heel gaaf maar er zit niet iets tussen wat ik zou kopen🙂

  2. I love everything about this collection. It’s a really good job.

  3. Laura said:

    Love the new collection of HM!

    xx Laura

  4. Ja heel gaaf!! Toevallig heb ik die broek gisteren gekocht en ben ik nu foto’s aan het uploaden voor een post. Kun je meteen zien hoe hij aan zit😉 Ik mis alleen nog een blazer met diezelfde print, zou het wel gaaf vinden om die te combineren met de broek en witte top! (Gave neon outfit!) x

  5. Lana said:

    Die blouse met bloemen vind ik erg mooi! Ik heb nóg niks van de nieuwe collectie gekocht!

  6. Ik ben niet zo’n H&M fan, de kwaliteit laat vaak te wensen over, maar de broeken met bloemenprint zijn inderdaad heel leuk! Ik heb er pas ook nog een jasje gekocht omdat de kwaliteit super was en het leek op een jasje van cos alleen goedkoper natuurlijk🙂.

  7. Ik vond de collectie die er laatst hing niet zo denderend, al ben ik wel weg van die bloemenblouse die jullie geselecteerd hebben!

  8. Nina said:

    Echt hele leuke items!

  9. Ik vind de H&M collectie ook niet helemaal top. Heb vorige week wel een leuk hemdje gekocht daar en de floral blouse is ook prachtig.

    liefs Mireille

Leave a Reply

