BLOW DRY V.S. WET

The wet look has made it’s comeback . In 2012 one of the hairtrends is a wet chignon. The answer for those who hate early mornings and don’t want to spend to much time doing their hair . We aren’t sure we like it, it can be pretty but it also can summon that you are neglecting your hair. What do you think, is this a trend you want to follow or do you let this one pass?

You can still participate in our “BLOG BIRTHDAY GIVE AWAY” to win one of the 10 goodie bags!!

FACEBOOK | TWITTER | BLOGLOVIN’ | FASHIOLISTA

18 comments
  1. Nienie said:

    It looks easy, but believe me, it is a hell of a job getting your hair done like this.
    So forget about a quick hairdo in the morning.

    XXXX

    Nienie

  2. Marijke said:

    Inderdaad, het kan er mooi uitzien maar ook precies als je haar gewoon nog ‘vettig’ is๐Ÿ™‚.

  3. dimitri said:

    It’s very nice and of course so inspiring.
    Great post.
    Have a nice week.

  4. Valerie said:

    Ohhh dat vind ik er best wel leuk uitzien! Lijkt me ook best wel handig als je net uit de douche komt. Ik bedoel als je jezelf gewoon mooi opmaakt en leuke outfit, dat het de look best wel af kan maken.

  5. Bodine said:

    Ik zag het laatst bij iemand en die had het gewoon mooi zitten. Maar ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen dat voor elkaar krijgt en dan ziet het er inderdaad naar uit dat je geen aandacht aan je haar besteed.

  6. Ik vind het wel mooi, vooral die laatste foto! Ik kan het helaas niet bij mezelf maken of het zakt uit…

    liefs Mireille

  7. Hmm, het is niet echt mijn stijl, maar met mijn haar gaat dat ook niet lukken denk ik๐Ÿ™‚

  8. wauw wat tof! ik vind het altijd zo geweldig om te zien, zelf kan ik niet veel met mijn haar helaas.
    xoxo

  9. Babette said:

    Ik vind dat laatste kapsel supergaaf!

  10. Denise said:

    NIce post! Vind het heel leuk voor in de zomer, maar denk zoals al eerder is gezegd dat het nog best moeilijk is om het ook nog een beetje mooi&verzorgd te laten ogen..
    Iets om uit te proberen =)

    xox Denise
    mommy-in-style.blogspot.com

  11. Wat een mooie foto’s, zo verlang ik weer naar lang haar..
    Denk dat ik beide maar toe ga passen.๐Ÿ˜‰
    xx

Leave a Reply

