TRUE INTELLECTUALS.

SHOES | ZARA
8 comments
  1. Jolien said:

    haha die titel, leuk! Mooie foto’s!

  2. adele said:

    Hey! I’m back from my hols – thanks for your comments while I’ve been away🙂
    I love the shoes & I also love flicking through fashion books like these – perfect combo xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

  3. Bloggerley said:

    Wauwie! leuk gedaan mopjes!

  4. Leuke schoentjes! En die boeken zijn ook tof!

    Bedankt voor de reactie! Jaaa, de IJhallen was erg leuk hoor! Ik zou de volgende keer gaan als ik jullie was :-)!
    En, ziekenhuis? Beterschap! Niet ernstig hoop ik..?

    Anna, Eva
    http://www.annaeva.blogspot.com

  5. Gave foto’s! Zulke boeken zijn altijd leuk.

  6. Dat tweede boek van boven heb ik ook, ik kan het blijven lezen. Heerlijk! xx

Leave a Reply

