Competition day!

A few days ago we announced a competition.. well today it’s competition day!
We give away one of the cute summer dresses from the webshop KENZAA, a shop with lots of nice dresses, shoes, accessoires.. they’ve got it all!
The best thing is, when you are the lucky winner, you can choose the dress yourself!

So what do you have to do to shop a dress for free at KENZAA?
Well not that much, just leave a fashionable comment why you should be the winner!
We will pronounce the winner this wednesday, so stay tuned!

32 comments
  1. Judith said:

    naar aanleiding van een klein budget voor kleding zeg ik :
    IK WIL HEEEEEEEEEEEEEL GRAAG EEN JURKJE WINNEN!!!
    een koopje is fijn en uitverkoop voelt goed, maar van iets gratis krijg ik een euforisch gevoel!
    ik zit tot woensdag met smart te wachten op de verlossende blog.
    Heel veel liefs Judith

  2. clemence said:

    Wat een super leuke actie van jullie !
    Ik zou graag zo’n jurk winnen, maar ook al gebeurt dat niet, jullie zijn heeeeel goed bezig.
    Leuke blogs, goed commentaar, een aanwinst voor Facebook !
    Ga zo door meiden, jullie komen er wel !!!
    Liefs en xxx Clemence

  3. Marloes said:

    Wauwie, wat een kans! Kenzaa is echt een geweldig site! Haha, ik draag (bijna) altijd jurkjes en ben hevig op zoek naar een vrolijk bloemenjurkje, die middelste zou wel wat zijn! Leuke Giveaway actie! Succes iedereen.

  4. Nien said:

    Nice dresses, great webshop!!! As a real fashion lover, just give me one reason for letting me loose this awesome competition.
    By the way girls, I love your blog.

  5. Kenzaa is seriously a great webshop!
    Me as a real fashion lover really wants to win one of those dresses!
    I think all of the dresses are made for me, haha!
    Furthermore I do love your blog. You go girls..

  6. Floor said:

    I HAVE to win one of those cute dresses to look absolutely faboulous this summer!
    And as you know I am a true follower of your lovely blog

  7. SSSS said:

    I would love to have one of those beautifull dresses. If I’m looking for dresses I can never find them.. Kenza is GREAT!!

  8. Milou said:

    Ik zou dolgraag zo’n schattig jurkje winnen! Ik heb sinds een week een nieuwe (en eerste) baan en ik wil natuurlijk wel goed voor de dag komen!😀 Met een van de jurkjes van Kenzaa zal dat vast en zeker lukken! Pleaseeeeeeeeeee pick me! :D:D:D

    Liefs Milou

  9. Marijke Roelofs said:

    Wauw, wat een schitterende keuzes. Eindelijk een geweldige site gevonden met Fashion in kleinere maatjes! Wat zal mijn dochter schitteren!

  10. Wat een super geweldige leuke actie!
    ILOVEFASHION! LOVELOVELOVEIT!
    aangezien ik nog een paar hele mooie nooit gedragen designer hakken in de kast heb staan. is het nu wel tijd om daar een leuk jurkje bij te krijgen! hihihi
    Deze jurkjes zijn echt helemaal mijn ding! En voor de next fashion week moet ik er toch wel leuk uit zien!

    Blijf zo door gaan meiden! deze blog is een mega Hit!
    Ben heel trots op jullie!

    Liefs, Lisa

    We all Love Fashion<3

  11. Corinne said:

    Clothes can suggest, persuade, connote, insinuate, or indeed lie, and apply subtle pressure while their wearer is speaking frankly and straightforwardly of other matters. ~Anne Hollander

    Supermooi!

  12. Sylvia said:

    Hey girls,

    As you might know I’ve been following your blog for a little while now and I love the way you bring fashion in a diffrent way. It’s not ONLY the big fashion trends you discuss it’s actually the little things that girls with a smaller budget can wear and look fenominal with it! It’s not all about having the most expensive clothes, it’s HOW you wear your clothes!
    Here are my favorite quotes:

    I don’t do fashion, I am fashion. – Coco Chanel

    And…

    Fashions fade, style is eternal. – Yves Saint Laurent

    Keep up your couture work girls❤

    Liefs,
    Sylvia

  13. anoukelbers@hotmail.com said:

    Aangezien ik jullie blog echt top vindt!! Een nieuw jurkje een erg leuke en een MUST is voor een aanvulling van mijn kledingkast!! Wil ik natuurlijk ook die kans maken om dat jurkje te winnen!!😉 Maybe i having luck this time!!😉

  14. lia hertsig said:

    I’m a woman of the world! Everyone always asks me where I got that fashionable dress or shirt. So when you’re smart I can tell all over the world that I got this cute KENZAA dress from 2 smart women. Fashionworld, here they come! Remember there names: Pien and Cecile!

  15. Frederike said:

    wat een leuke jurkjes! ik ben altijd al op zoek geweest naar zo’n jurkjes maar ik heb er nooit een kunnen vinden omdat ze niet in mijn maat waren. En nu zie ik fantastisch leuke jurkjes in XXS! geweldig! ik zou het door het dolle gaan als ik er een zou winnen!

  16. Elle said:

    I feel I deserve to win as I am Denmark right now, and everyone here is so fashonable! When going out wearing a KENZAA dress I would finally really blend in with all these fashion-statement making people -and be the queen of the night!

  17. Evelien said:

    wauw, ik wil ook heel graag winnen. Waarom? Om tijdens deze koude regenachtige tijden al uit te kunnen kijken naar het moment dat ik in een prachtig zomerjurkje over de boulevard, het strand of gewoon door de stad kan paraderen en op een terrasje kan genieten van het mooie weer met lieve mensen om me heen🙂

  18. Thanks voor het berichtje op facebook, wat afleiding kan ik wel gebruiken na zo’n saai reflectie verslag. Ik had nog nooit van KENZAA gehoord, maar heb even op de site zitten kijken. Ik vind echt dat ze super leuke dingen daar hebben, niet alleen de jurkjes maar gewoon ECHT ALLES!
    Ik zie dat al veel meiden voor mij zijn gegaan, maar ook ik wil kans maken op een zomerjurkje!🙂
    Ga zo door met jullie blog en ik kijk met smart uit naar een volgende win actie!
    xoxo

  19. Rianne said:

    I think i’ll have to win the Kenza dress, because a Kenza dress is like SOLDOUTFOREVER!!And no party is complete without me or my Kenza dress!!
    XOXO Rianne

  20. Jeroen said:

    Kenzaa : Fashion Treasures for Girls. This would imply that Kenzaa probably only sells to women. That is why I am here to offer the Kenzaa management a once in a lifetime oppertunity to explore an entirely new market! Making me the winner, and thus giving a dress to a guy, would potentially double Kenzaa’s target market size. Make the smart choice, make me that winner!

    (tja, ik kan toch moeilijk zeggen dat ik er naar uitkijk om in zo’n nieuw prachtig zomerjurkje over de boulevard, het strand of in de stad te paraderen. Leuk blog though )

  21. Jeroen said:

    ohw en ik vergat natuurlijk te vermelden dat ik niet voor mezelf meedoe😉 maar voor mn vriendin die ik er super mee zou kunnen verrassen.

  22. Alyssa said:

    Omdat Kenzaa een geweldig leuk webwinkel is! Een geweldige uitkomst voor dames die (net als ik) een maatje minder hebben. Het is vaak moeilijk om kleding te vinden die mooi aansluit, sexy uitziet, niet slobbert, fashionable is…en dan in maatje XS. Vandaar dat ik heel graag een jurkje zou willen winnen.

  23. Annemie Jacobs said:

    Wat een schitterende jurkjes.
    Ik ben een heel fanatieke jurken-drager. Zoiets zou zeker bij me passen.
    Binnenkort ga ik een weekje met een stel vrouwen op vakantie naar een zonnig oord. Wat dacht je wat ik de blits zou maken en meteen reclame- lopen natuurlijk!
    Nee echt, zo’n jurkje zou aan mij goed besteed zijn.

  24. Celeste said:

    I want to be just as fashionable as you girls are!
    Met de hulp van Kenzaa en Soldoutforever ben ik binnen een flits klaar voor het aankomende festivalsseizoen en zeg nou zelf wie houdt nou niet van winnen.😉
    Keep up the good work guys,
    xoxo CC

  25. Kirsten van Vledder said:

    Ik vind de jurkjes hier op de site echt schitterend.
    Ik zou er heel graag zelf eentje willen maar ik heb niet genoeg geld.
    Deze maand ga ik voor het eerst naar een disco! Ik vind het echt heel spannend en de leuke jongen van school komt ook. Help mij alsjeblieft een super cool jurkje te winnen.
    Heel veel succes met de wedstrijd!
    xxx Kirsten

  26. Judith said:

    ik begin he somber in te zien! (nog een rede voor opvrolijkende bloemen!)
    want er is nog maar 4% kans op een schitterend schattig en flirterig jurkje!
    (reken-nerds verdienen ook een jurk, beter dan bretels…)

    je t’aime dresses, mijn kast (ook wel mijn kamer genoemd) kan wel een nieuw jurkje gebruiken!
    dus ik probeer met deze second post, mijn kansen op een super sexy dress te verhogen!… I hope it works!

    heel veel liefs
    Judith

  27. Sanne Konings said:

    I L.O.V.E. THE COMPETITION!

    I Really love the Dresses, totally a dress designed for me
    Flowers, Romantic, Sexy and so Fashionable

    I Will Not Apologize For Loving Fashion

    Ik zie het al helemaal voor me, op het strand, in het zonnetje na het surfen lekker tutten en mijn GEWELDIGE jurkje te showen.
    Everybody will be jaloes…. ,

    It’s only just a dream….

    Goodluck you all!!

    Hugs & Kisses

  28. janneke said:

    Heeey Piennie & Cecile!

    Echt leuk jullie wedstrijd! Ik ben ook heel optijd met mn reactie ofcourse..;)!
    En super leuke jurkjes wat je kunt winnen! jullie zijn goed beziggg!:)
    De reden waarom ik graag een jurkje wil winnen is omdat ik zeker weet dat die goed tussen mijn andere zomeroutfits gaat passen! en ik ‘m natuurlijk met veeel liefde zal dragen!;)

    xxxx

  29. Evie Sparidaens said:

    Doe mij maar een heerlijk zonnetje lekker genieten van het mooie weer en dat kan alleen met een super outfit.
    Ik zou wel heel graag willen genieten in een super jurkje van KENZAA

    Bloempjes plukken in het park in dat mooie bloemen jurkje

    Ik zal stralen in die super mooie jurkjes ik word er nu al blij van

  30. Kim Wolters said:

    Hello,

    Ik hoop dat ik nog op tijd ben, nog een paar minuten en dan is t 12 uur!
    De site is echt helemaal te gek! Het is voor t eerst dat ik hem zie maar hij is echt super YOU GO GIRLS!!
    Waarom ik graag een jurkje zou willen winnen? Wie niet denk ik dan haha..
    De site en de jurkjes zijn echt THE BOMB en ik ben blij dat ik de site gevonden heb!
    Ik zou graag willen winnen omdat ik zelden tot nooit iets win met zo’n dingen maar..
    Jullie zijn in 1 woord FASHION en elk meisje houdt er wel van denk ik!

    Dikke kus Kim

Leave a Reply

